خوابگاه تایتگن، مجتمعی با 360 واحد اقامتی در یک بلوک می باشد. این خوابگاه در شهرک Orestad، پیرامون شهر کپنهاگ، پایتخت دانمارک و در منطقه ای سرسبز قرار گرفته که رودخانه ای نیز در مجاورت آن قرار دارد. این بنا در سال 2006 توسط Tranberg & Lundgaard  طراحی شد.

در طراحی مجموعه سعی شده است که این 360 واحد به گروه های کوچکتری تقسیم و واحدهای همسایگی نیمه مستقلی شکل گیرد که موجب افزایش تعلق خاطر محصلین نسبت به محیط اقامتی شان، می گردد. بدین ترتیب واحد های اقامتی به 30 گروه 12 واحدی در شش طبقه تقسیم شده اند که در پلان هر طبقه 5 گروه همسایگی قرار گرفته. در میان این 5 قسمت، شکاف هایی به چشم می خورد که در سیمای شهری پروژه نیز دیده شده و در آن ها پلکان ارتباط عمودی و آسانسور واقع شده.

طبقه همکف این بنا دایره ای کامل است که کلیه فضاهای خدماتی و جمعی ساکنین را در خود جای داده. این فرم دایره ای شکل باعث شاخص شدن این بنا در محدوده خود شده و در ضمن به درونگرایی، انسجام و وحدت ساختار مجموعه کمک کرده. در مرکز دایره، حیاط مرکزی قرار دارد که شامل فضاهای سبز و نشیمنگاه است. این فضا به عنوان مرکز فعالیت های اجتماعی در ساعات مختلف شبانه روز پذیرای محصلین می باشد.

از پنجره های واحدها به رودخانه، فضای سبز و چشم اندازهای شهری دید وجود دارد. در عین حال فضاهای عمومی هر طبقه نیز به 5 بخش مستقل، تفکیک شده و به صورت مکعب هایی معلق به سمت حیاط مرکزی بیرون زده اند. طول واحدهای اقامتی ثابت نبوده و تنوع ابعاد آن ها موجب تخلخل در دیواره های بیرونی حجم گردیده. (ب-3)