کازان آرنا، ورزشگاهی در قازان روسیه می باشد. قرار است این استادیوم، میزبان مسابقات فوتبال جام جهانی 2018 روسیه، به ویژه بازی حساس تیم ملی کشورمان مقابل تیم ملی اسپانیا باشد.

این استادیوم، ورزشگاه خانگی باشگاه فوتبال روبین کازان، در لیگ برتر فوتبال روسیه می باشد، که توسط گروه معماری پوپولوس (populous)، طراح و مجری ورزشگاه ومبلی و ورزشگاه امارات شهر لندن، طراحی و اجرا شده است.

گنجایش این ورزشگاه، که کار ساخت آن در سال 2010 در زمینی به ابعاد 105 در 68 متر و با بودجه 450 میلیون دلار آغاز شد و تا سال 2013 به طول انجامید، ۴۵379 نفر می باشد.

این استادیوم ورزشی دارای امکانات بی نظیری از جمله موارد زیر می باشد:
1- SkyBox: یک کابین راحت و بزرگ با نمای پانورامایی از زمین بازی، که نه تنها امکان تماشای بازی را برای تماشاچی فراهم می آورد؛ بلکه تماشاگر می تواند در حین بازی در جلسات کسب و کار و مذاکرات خود نیز شرکت کند.
2- صندلی های VIP: تعداد ۷۲ صندلی VIP در منطقه شرقی و غربی و در طبقه چهارم و پنجم موجود است. می توانید با سفارش این صندلی ها به مهمان ویژه تبدیل شوید . ویژگی این صندلی ها این است که می توانید زمین بازی را بهتر از بقیه قسمت های ورزشگاه ببینید.
3- بار و کافه مجهز: مهمانان می توانند در این کافه بنشینند و در میز شخصی شان در حالی که روی صندلی های نرم نشسته اند با استفاده از سیستم های تصویری با وضوح بالا، بازی را تماشا کنند. تلویزیون ال سی دی ، کولر و اینترنت وای فای از خدمات این کافه ها می باشد.
4- غذاهای مطبوع: در طول بازی می توانید از بهترین غذاها و خدمات در طبقه بالای ورزشگاه لذت ببرید. ورزشگاه از ضیافت های شما و جلساتتان در SkyBox استقبال می کند و میزبان شما خواهد بود.
5- رستوران: شما در حالی که زیر آسمان پرستاره نشسته اید و از نمای پانورامای شگفت انگیز ورزشگاه لذت می برید، می توانید از رستوران شیشه ای ورزشگاه و غذاهای لذیذش بهره ببرید.