تیم ایران نخستین دیدار خود، در جام جهانی 2018 روسیه را، مقابل مراکش، در استادیوم کرستوفسکی سن پترزبورگ روسیه برگزار خواهد کرد. این ورزشگاه متعلق به تیم باشگاهی زنیت می باشد.

ورزشگاه کرستوفسکی دارای سقفی کشویی بوده و با گنجایش 68134 نفر، در زمینی به مساحت 287600 مترمربع ساخته شده. هزینه یک میلیارد دلار برای ساخت این ورزشگاه، باعث شده تا کرستوفسکی در جمع گرانترین استادیوم های جهان قرار گیرد. ساخت این ورزشگاه با سرمایه گذاری شرکت گازپروم، در سال ۲۰۰۷ شروع و در سال ۲۰۱۷ به اتمام رسید. طراحی این ورزشگاه را معمار برجسته ژاپنی، آقای کیشو کوروکاوا (متولد 1934 و متوفی 2007) بر عهده داشته است.

در ساخت ورزشگاه کرستوفسکی از 26000 تن فولاد استفاده شده و دو صفحه نمایش با ابعاد 30.72 در 10.24 متر در طرفین این استادیوم قرار گرفته است. گفتنی است قرعه‌کشی رقابت های فوتبال جام جهانی 2018 روسیه در حالی در مسکو برگزار شد که تیم ملی فوتبال کشورمان، در کنار اسپانیا، پرتغال و مراکش در گروه B این رقابت ها قرار گرفت. دومین دیدار تیم ایران که با اسپانیا می باشد، در ورزشگاه کازان برگزار خواهد ‌شد و سومین دیدار تیم ملی با پرتغال، در ورزشگاه موردوویا شهر سارانسک برگزار خواهد شد.